söndag 5 augusti 2012

Helgen

Hejsan! Nyss varit ute och gått med Sara och pratat en massa, mysigt. Helgen har varit bra, började med utgång på Vinbäcken, fast va dock nykter då. Men var roligt att träffa alla tjejerna och Sara som kom hem från Magaluf för några dagar sedan. På lördag morgon blev de upp tidigt för att åka mot Västerås med mamma, syster, Stoffe, Thea och Tindra för att jag skulle hoppa fallskärm, helt sjuuukt. Hoppade alltså från 4000 meter, helt sinnes haha, men fyfan vilken upplevelse! :-) Fick de i present av syster plus familj, riktigt bra present! Så glad att jag har dom och att dom bryr sig om mig så mycket som dom gör. Fick även film på hoppet :-) Efter Västerås åkte jag hem och sov sen fixade mig sen mötte Sara och tog tåget till Örebro. Lånade Lindas lägenhet och föra lite där sen ut på Frimis, riktigt kul hade vi. Idag har jag bara tagit de lugnt, blir nog bara film med mamma och så ikväll. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar