måndag 6 augusti 2012

En ljus framtid, jadå

Hej! Gick upp ganska tidigt idag för att åka och spå mig..? Och ja, första gången jag nånsin gjorde de. Men de va coolt att höra vad hon hade och säga. Och det va så roligt att höra allt som hon hade och säga om mig och min personlighet att allt passa in så bra och med min familj och även saker om min farfar. Hon pratade även om hur min framtid kommer bli och så som hon berätta ser den väldigt ljus ut, riktigt roligt om de skulle stämma, då kommer jag få ett bra liv :-) haha. Nej men de behövde jag verkligen få höra just nu kände jag.. Efter de åkte jag hem till farmor och åt tacos och pratade en massa, mysigt. Pengar fick man också, snäll farmor man har, ibland är de bra att åka dit och äta ;-) Nu väntar jag på att mamma ska sluta då ska vi åka till Västerås och kolla på Ikea! puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar