onsdag 1 februari 2012

Promenad och styrke

Tog en promenad och sen körde lite styrke när jag kommit hem. Borde plugga borde svenska, engelska, spanska som jag har till fredag men även matte som jag har två ig i.... fuckensfuck... Snrt ska jag prata med babe och sova!

Varför älskar jag skolan..?
*Projektarbete engelska- sydafrika,indien,sverige 24 februari.
*Engelska- core.
*Svenskabok, upplysningstiden 3 februari.
*Spanskaprov 3 februari.
*Engelska- Samuel Pepys och Jane Austen 3 februari.
*Livets vilkor, jordens levande varelser och ekologi omprovet. mitten av februari.
*Idrott och hälsa v.10
*Specialidrottsuppgift 18 februari.
*Psykologiprov- kommunikation, torsdag v.7
*Ledarskapsprov- måndag v.7
*Omprov matte, algebra.
*komplitering matte, sanolikheter.
*Svenska komplitering, runsvenska.

Bild från i lördags, jag och frida♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar