onsdag 22 februari 2012

Never give up on something. You need to show yourself you're strong enough.

Hände en massa igår så blev ingen träning, dock skulle jag bara tagit de lugnt eftersom jag äter den där antibiotikan, men så blev de inte. Vet inte om jag ska bli arg eller gråta, men nu blev de som de blev och det ordnade ju sig till slut. Lillebror och jag myste och kolla film sen sov han är, älskar er lillebror och pappa.. Idag va jag inte heller i skolan, hade bara en lektion som vanligt, den behövde vi inte va på. Så va till slottspraktiken efter jag hade lämnat lillebror till skolan, träffade en sjukgymnast, som jag har varit hos förut, som kollade på min rygg och sådär, ska dit nästa vecka igen. När jag kom hem plugga jag liiite sen träffade jag Amanda och fikade med henne och prata en massa, mysigt. Är bara hemma och dör nu, borde plugga men ingen ork. puss

Min snygging, loveyou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar