torsdag 19 augusti 2010

de blir bra

Riktigt tråkig och dålig uppdatering idag.
Men blir ju lätt så när man inte ens har tid att sitta vid datan.
Har alltså nyss packat klart så nu kan jag berätta om dagen.
Skoldagen då, idag gick vi efter schemat, as tråkiga lektioner haha.
Börja med religion, engelska, mat, samhäll och sist matte, slutad halv tre.
Men jag och Lovan fick vänta på tåget i två timmar -.- fyyyfan.
Efter skolan drog jag på träning diiiirekt.
Har packat och ätit och duschat nu.
Imorgon kommer jag hem med tåget halv fem
och tjugo-kvart i fem ska jag möta Perre så ska vi cykla tsm till Ströbohög.
Stressit blir de, men när man väl kommer fram blir de nog bra!
match på lördag också hihi. blir nog ingen mer uppdatering i helgen..
Jag saknar iaf min Måns så jävla mycket så jag nyss satt och grät,
som att jag inte gör de typ varje dag annars då haha menmen.
Seriöst, vet inte vad jag ska göra när han inte är här, får panik, ååh..
Men vi får stå ut två år till typ, sen blir allt som vanligt igen älskling,
JAG ÄLSKAR DIG MÅNS PETTERSSON, vi kommer klara de här<3

1 kommentar:

  1. åhh babe.. saknar dig hur mkt som helst, inget är som vanligt utan dig! kommer aldrig att sluta älska dig min kim, du är allt för mig! <3

    SvaraRadera