söndag 6 juni 2010

Helgen, noooog de längsta inlägget jag gjort..

Pratade nyss klart med min älskling.
Är ledig imorgon, riktigt skönt ska de bli!
Fast ganska onödigt, kunde lika gärna slutat en dag tidigare..
Menmen, frilufsdag på egen hand vare ; ) hahah.
Ska ändå och gymma, så så pass duktig ska jag vara.
Har inget annat för mig, så kan berätta lite om helgen.

I fredags uppdatera jag oooooch Måns haha, lite iaf : )
Vi gick ju som sagt och käka sen gymma och hade mys hela kvällen.

I lördags vaknade vi hos honom, vaknade av att Thea ringde och väckte oss ; ) haha.
Så vi drog hem till mig direkt, där Beppe, Thea och Tindra kommit hem.
Fixade oss lite, alla vi gick ner till stan och fika med kusinen Sandra.
Sen gick jag och Måns och gymmade, Måns kompis Emil kom också.
Efter de gick vi hem till mig och käka och va barnvakt åt Tindra och Thea.
Va ute med Thea, sen gick vi och köpte pizza.
Spelade basket och fotboll med Tindra.
Sen mötte vi Stoffe vid tågstationen.
Han drog iväg på grekfest där Beppe redan var, så vi la oss och kolla film,
och som vanligt somnade jag diiiiirekt : )

Idag vaknade jag av att Thea skrek här utanför haha.
Gick upp och lekte lite, sen gick jag och la mig och sov.
Vaknade igen, då väckte jag babe, då käka vi frukost.
Låg och myste och så där ett tag.
Åkte till Hemköp med syster och Tindra och köpte dajmtårta.
Sen gick vi ut med Tindra och solade här ute.
Efter ett tag hade Thea vaknat, då tog Beppe ut henne till oss.
När vi inte orkade mer, tog vi upp henne till mamma och åkte till Z-backen,
där Måns brorsa spelade match.
Vi kollade bara första perioden, för då skulle vi hem och äta.
Efter de somnade jag medans vi kollade tennis.
När jag vaknade åkte vi hem till Måns.
Vi spelade mjuktennis och så haha.
Lite senare kom Beppe och dom och hämta mig.
Då åkte jag hem och åt, sen softa jag bara.
Måns åkte till Södertälje också : (
Sen åkte Beppe och dom hem.
Och resten av kvällen va jag ju med Bella ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar