fredag 4 juni 2010

GÄSTBLOGGNING

Nu blir de lite gästbloggning på hög nivå här,
det är nämligen en storartad framgångsrik man.
som heter Måns som fått äran.
Jag tänkte då skriva vad som hände igår kväll.
och vad som kommer hända idag.
Jag kan ju börja såhär att igår kväll så kom ja me tåget
från södertälje runt halv nio tiden, och då var kimsi hemma
hos mig och väntade på mig så då käkade vi lite sen efter
det så poppade vi smörpopcorn som vi gillar så mycket.
sen blev det att krypa ner i min säng och mysa tills vi somnade!
nu ska ja äta frulle sen ska ja ska möta babe utanför hennes skola kl 1
för hon slutar då, då ska vi dra och käka nånstans vet inte var än
och efter de ska vi dra och gymma tror ja ! sen efter de så vet ja inte
riktigt vad som kommer hända men det blir ju helt klart nåt roligt
för man har aldrig tråkigt med kim kan ja säga er :D
Tack för denna chans att visa mina talanger på bloggandet, för det kommer inte hända ofta! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar