söndag 29 november 2009

måns' min babe

Igår va vi ju i Söderälje hela dagen.
Hann inte se så mkt av träningen,
jag och Mia fixade på Måns nys rum,
det blev riktigt fint.
Efter de åkte vi hem och hade en maaaaaassa mys.
Kolla hockey och sånt därnt.

Idag har vi också haft en massa mys.
Jag gick upp lite tidigare för att ha träning med pojkarna.
Efter de åkte jag till baby igen.
Vi låg och myste, sen frulle.
Efter de kolla vi lite teve, och jag somnade.
När jag vaknade kom hans mormor och gamel mormor,
fika lite med dom : )
Sen tog vi en promenad till Biginn,
jag köpte en bh och måns köpte en tröja : )
För ett tag sen åkte älsklingen tillbaka till Tälje.
Och fyyyyyfan va jag saknar honomm....
Men nästa helg åker vi iaf till Sthlm med mamma,
för då fyller min sötnos Thea ett helt år ;d
Ska kolla ensam hemma med mamma nu.
Puss

DU ÄR MITT ALLT, MÅNS.
ALWAYS AND FOREVER<3

1 kommentar:

  1. Stora tjejen nu Thea...=) hälsa och gratta från oss alla;P...kram Mickis

    SvaraRadera