fredag 20 november 2009

Fredag, sjukt skönt!

Dagen började med SO,
fick reda på provet, som blev g+
på och jag hade knappt läst igenom de : )
Sen hade jag matte, fick reda på provet,
och jag fick 20 av 40 helt sjukt nöjd är jag.
Nog de bästa matte provet jag har gjort ;k haha, 17 var g.
Efter det hade jag två timmars håltimme,
pga att spanskan va inställd, skönt med drygt
eftersom jag hade kemi kvar sista lektionen.
Var tvungen att gå på den eftersom vi hade prov.
Gick inte så jätte bra, men får väll se hur de går sen : )
Sluta kvart över ett, så har kollat oth nu.
Ska fixa lite saker, sen kommer mamma och hämtar mig klockan tre.
Då ska vi till sjukhuse tsm med Becca också,
och ta twinrix spruta. Men jag ska inte ta den idag,
eftersom jag tog influensasprutan för 13 dagar sen,
och de måste gå 14 dagar före man får ta någon annan spruta.
Så jag får ta den en annan dag : )
Efter sjukhuse ska vi hämta älsklingen på tågstation,
hörs väll senare! : )
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar