söndag 15 mars 2009

helgen!

fredags va jag med tjejrna, hade de hur kul som helst. drog hem nångång på natten.
lördags gick och fika med mamma, kollade i några affärer ochså, men hittade inget.
efter de följde jag medmamma och hjälpte hon och några med en 40 års fest.
sen åkte jag hem till beccababe, där va hennes kusiner ochså:-) senare drog vi till
40års festen, käka ochså. sen hem till mig och sen kom min älsklingsmåns. vi hade mys,
kollade melodifestivalen, dåligaste låten vann jaaaaaaaaaaa...
söndags åkte till v-ås med mamma och där träffa vi beppe, thea, tindra, stoffe, sandra och
några fler. vi käka på donkan och kolla i några affärer, hitta bara ett par örhängen.
sen skulle beppe och dom hem till sthlm och jag mötte bella sen hämta jag min cykel hos
becca. nu ska jag till baby och käka. love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar