söndag 22 mars 2009

duktiga jag..?

fick denna bild på mms igår av mia, måns mamma :-)
saknar familjen och måns hur mkt som helst :-(
vill bara att dom ska komma hem nu..
fast ikv, dååååå ;d
love you baby!


nej, idag har jag bestämt mig för att vara duktig
och göra lite bra saker :-) för de första ska jag börja med
att hjälpa mamma att städa hela lägenhet.
mitt rum kommer nog ta längst tid, usch..
hela rummet är fullt av kläder och grejer,
men nu ska de bli fint! efter aaaallt de är klart,
har jag lovat mamma att följa med och gå ut och gå,
blir nog femman. får se om jag går eller springer..
vaknade för en ungefär kvart i elva av att mamma
råkade ringa min mobil fast hon skulle ringa min syrra ,
så hör jag att hon snackar utan för dörren, hahah jaja.
nu är mammas jobbar kompis här och ska hämta mitt gamla dataskrivbord,
eftersom jag har fått nytt. lite pengar blire till mig dåra ;k
haha. nej nu ska jag klä på mig och duschar kanske jag gör. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar