fredag 8 april 2011

heeeelG!

Va hos ortopeden igår och fick mina ilägg,
fan va ont i fötterna jag har idag.
Stannade på Citygross och handla lite med mamma,
sen hem till Köping och käka på Chili namnam med babe
efter de hade vi träning, gick helt okej : )
Myste med babe till bigbrother och hockey på kvällen.

Idag tog jag tjugo i nio tåget till skolan,
käkade frukost och så med babe.
Hade futsal som uppvärmning på specialidrotten,
fyfan vilken målgörare jag va idag ; ) haha.
Ligger i sängen nu och bara tar de lugnt,
väntar på att min bebis ska sluta jobba : )
Ikväll blir de avslutning med älskade laget,
käka på Gillet får se om de händer nå efter,
men antar att dom ska gå ut och synd för mig
för jag är ju inte 18 än, men sånt är livet ; )
Får mysa en massa med babe istället. puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar