onsdag 16 september 2009

hösten, plus eller minus

HÖSTEN

plus;
höstkläder!
höstkläderna är fan de snyggaste på hela året,
även fast jag är en sån som oftast går i mjukisar
och nån soft tröja.
men när man väl ska fixa sig är höstkläderna de snyggaste ; )

att serien börjar snart.
om en vecka och tre dagar ungefär har vi seriepremiär,
och är helt sjukt taggad. får hoppas resten av laget är de också : )
varför jag tog med de, är ju för att varje år på hösten
börjar ju lixom serieeennn haha

minus;
regn och mörkt..
hösten kan vara mysig,
men att de regnar så sjukt mkt och de är så jävla mörkt,
är ju iaf inte kul om man ska vara ute tex.
sommaren är bäst, så äre bara ;]

höst'deppa.
haha ja, och dom flesta blir ju typ depp på hösten.
det är ju typ nått som bara är, bara för de blir mörkare och så
mot på sommaren då när de är ljust, har jag hört.
jag själv har också tidigare blivit ganska deppig på hösten,
och kanske blir jag de i år också.
men så sjukt drygt när folk ska vara sura, när man kan vara glad ;k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar