tisdag 14 april 2009

träääna


igår va de ju min och babys ett årsdag,
blev en lyckad en. ingen speciell men vi hade kul iaf!:-)
började med att hjälpa mamma med att tvätta bilen,
sen fikade hon hos måns och dom. sen spela vi lite nhl ;k
haha. sen färgade vi håret på han och spelade bandy typ
nån timme ;-) när vi hade spelat klart gick vi ut och sprang.
eller jag gick och sprang ungefär 6km och måns 8 ;-)
nu ska jag ta tag i de här till sommarn :k haha.
efter det gick vi till konsum och sen hit
och käka och kolla film med mamma :-)
plugga en del på kvällen också.
idag hade jag sovmorgon, men baby drog till skolan tidigare.
hade biologiprov, gick helt okej. även fast jag hade läst igenom
det knappt en gång, haha.. efter skolan gick jag hem och käka
sen vidare ner till innebandyträningen. nu sitter jag här
och funderar på att gå iväg och köpa hårfärg. men ska nog
gå 3an, fast får se :-) sen ska jag väll duscha sen sover
jag hos min älskade pojkvän., efter hans träning. puss

1 kommentar:

  1. det är bra älskling, ta tag i det där nu ;) haha.<3

    SvaraRadera